Don't Worry,Be HAPPY!!

我的部落格终于~终于~成立了啦!
其实在早之前已经开好了的。。但偏偏就是那个blogskin弄到我头都大了!!就一直不懂怎样去弄。。。哎呀~反正就弄到我很crazy!!!全靠一位朋友帮我弄好的。。所以下一part就是想跟她说的。。
EVELYN~really really thanks just to you...because you help me to setting the blog,and you also teach so many thinks..ah,and i also need to apologize..he he..cause i always in bler bler one...June 28th,right?don't worry, will remember de la!!!Next time we go to yum cha again when free..so funny one when chat with you.
Evelyn她其实是我的朋友啦!她是真的真的很有义气的女生。。而且她对未来也很有规划和想法,其实我也有点开始佩服这位女生了。。哈哈!大家可以上她的部落格游览下。。www.mrboomba-loveya.blogspot.com!!!
对了。。最近要考试了!!
要拼尽全力了~~~加油Kimi!!!

Categories: